Adult Vacation
Ava Escorts
Colombian Erotic Vacation

Thread: Escort Reports

+ Add Report
Page 1 of 452 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 51 101 ... LastLast
Results 1 to 15 of 6771
This forum thread is moderated by Admin
  1. #6771

    Coincidence

    Quote Originally Posted by EatherPeach69  [View Original Post]
    Ok, so I'm in Memphis this week on business and look who I see on STG.

    http://memphis.skipthegames.com/fema...t/381282694954

    Her Menu is quite open LOL.
    http://jacksonville.skipthegames.com...y/280291246980

    And look how similar this ad is. Thoughts?

  2. #6770

    Pulled my trigger with Tigger

    So I met this one today at her private residence. Set up was easy and met at the designated time. She has a nice little body, I was close to going all the way. I only partake in the BBBJ. She knows what she is doing, attention to the boys, licking the shaft. We did Russian lastly as I came in her mouth. She swallowed the goods and I left satisfied. I'll be seeing her again.

  3. #6769

    Going down

    Quote Originally Posted by BigBriJax  [View Original Post]
    Was attempting to set up a met with Catt. Her pics are great. Prices are in line QV. 6/ HH $.

    I requested a current pic. After sending me her standard pic that she posts I got a recent picture. Big difference. Decided not to go. I'm a one-strike-and-you're-out kinda person.
    This girl was clean looking and had just that shoulder tattoo a few months ago. Since then she is always staying with Darbie and following that same path. She has lost about 20 lbs easy, and now has tats everywhere, and not hanging with the best crowds either. Be careful.

  4. #6768

    Lol

    Quote Originally Posted by MyDarkSide  [View Original Post]
    I didn't know she was in her second year of law school.
    Yeah, who knows.

  5. #6767

    Big Difference?

    Quote Originally Posted by BigBriJax  [View Original Post]
    Was attempting to set up a met with Catt. Her pics are great. Prices are in line QV. 6/ HH $.

    I requested a current pic. After sending me her standard pic that she posts I got a recent picture. Big difference. Decided not to go. I'm a one-strike-and-you're-out kinda person.
    If it's because you feel that you were catfished, the "sunflower" ink-work puts a cease to that.

    If it's because you think she's been drug-aged, mweh, she doesn't look bad in either pic. Not like the "before" and "after" pics of most users / providers. Both pics seems to display her healthy youth.

  6. #6766
    Quote Originally Posted by EatherPeach69  [View Original Post]
    Ok, so I'm in Memphis this week on business and look who I see on STG.

    http://memphis.skipthegames.com/fema...t/381282694954

    Her Menu is quite open LOL.
    I didn't know she was in her second year of law school.

  7. #6765

    In Memphis

    Ok, so I'm in Memphis this week on business and look who I see on STG.

    http://memphis.skipthegames.com/fema...t/381282694954

    Her Menu is quite open LOL.

  8. #6764

    Britt

    Anyone have info on her, she's stays on university. At an apartment by herself is what she says. Looks legit and any info would help. 904-444-7528.

    http://jacksonville.skipthegames.com/female-escorts/caucasian_w/britt-inoutcalls-onlytext-me/431127670442
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails D98B9EBC-8AE2-4917-B2C5-3D7B96AC42FE.jpg‎  

  9. #6763

    Catt

    That bad huh? On her ad she is only 19. Pics are really nice. Candy must have her really early.

    Quote Originally Posted by BigBriJax  [View Original Post]
    Was attempting to set up a met with Catt. Her pics are great. Prices are in line QV. 6/ HH $.

    I requested a current pic. After sending me her standard pic that she posts I got a recent picture. Big difference. Decided not to go. I'm a one-strike-and-you're-out kinda person.

  10. #6762
    Quote Originally Posted by JaxJedi  [View Original Post]
    Here's a photo she sent me. She was asking 100 for a qv. She doesn't look worth more than 40 for a qv based on the photo she sent me.
    Oof.

    That's SW level shit right there.

  11. #6761

    Sara

    https://adultsearch.com/florida/jack...scorts/1476398

    Sara is back in town for a couple of days. Good, clean, personable Brazilian MILF with nice big bolt ons. Fun to chat with between sessions. All covered but a lot of fun. Picky about who she sees but worth it and you don't have to worry about any drugs or management.

  12. #6760
    Quote Originally Posted by GoodTimesJax  [View Original Post]
    https://adultsearch.com/florida/jack...scorts/1470162

    I had to ask if anyone had seen this one yet? I've been away the last 6 weeks & just getting caught up. If there's any chance this is legit we'd all be a better person for it!
    Regular readers of this board will recognize the ad as from the Chinese Traveling Roadshow. Usually camping at lower end hotels and enticing with delightful but obviously fake pictures.

  13. #6759

    You probably right.

    Quote Originally Posted by AMnnos  [View Original Post]
    Hit her up and her replies were almost too instantaneous for me not to wonder. As you can see, she sent her basic info and even added a pic. Asked her if that was really her and her reply of "yes" got fired back way too quickly.

    Sooo, there ya go. Hope that helped paved the way. Me-- I'm too sketched out about her comms.
    I feel ya the instant responds are a quick suspect for me. That being said I had some providers who were quick like that. They had a phone dedicated to their craft so if you ask for something they can quickly pull it up since it might be their last photo, and they think its smart to clipboard the rates shiz, so all they got to do is paste. Yet that makes us think it be a scam or the good ol uncle. My rule if they ask cash ap and their not reputable, say you only do cash, then see if the tone change.

  14. #6758

    Catt.

    Was attempting to set up a met with Catt. Her pics are great. Prices are in line QV. 6/ HH $.

    I requested a current pic. After sending me her standard pic that she posts I got a recent picture. Big difference. Decided not to go. I'm a one-strike-and-you're-out kinda person.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails b0eb48c4713b7fa11c36383edf525d8521b4790d-1S_1280.jpg‎   d2d213cecb2c97fd84ad061a2e69b8ea65396ade-1S_1280.jpg‎  

  15. #6757

    About 20 min Ago

    Quote Originally Posted by GoodTimesJax  [View Original Post]
    https://adultsearch.com/florida/jack...scorts/1470162

    I had to ask if anyone had seen this one yet? I've been away the last 6 weeks & just getting caught up. If there's any chance this is legit we'd all be a better person for it!
    Hit her up and her replies were almost too instantaneous for me not to wonder. As you can see, she sent her basic info and even added a pic. Asked her if that was really her and her reply of "yes" got fired back way too quickly.

    Sooo, there ya go. Hope that helped paved the way. Me-- I'm too sketched out about her comms.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 20190220_121215.jpg‎  

+ Add Report
Page 1 of 452 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 51 101 ... LastLast

Posting Limitations

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape