Adult Vacation
Ava Escorts

Thread: Escort Reports

+ Add Report
Page 1 of 428 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 51 101 ... LastLast
Results 1 to 15 of 6410
This forum thread is moderated by Admin
  1. #6410

    Arielle

    Quote Originally Posted by TTony  [View Original Post]
    I hardly ever double back on any provider, let alone in the same week, but I had to LOL. Treat this one good fellas, she's well worth the drive and donation. Very animated BBBJ. Hands were going all over in the right places, she really knows how to give head. She's very tight. Knows how to work that shit man. And I know for a fact guys are out here trying to get her out of this game because it's sooo good. My best guess is she'll be out the game soonish. Maybe not in the next few weeks, but this is one of chicks where some guy is going to throw some real money at her and try to lock it down. I'd prob try myself if I could LOL. She's a cool chick on top of being hot. Anyhow, I'm going to chill off for a while, don't see how it can get any better than her tho. I'd rank her up there with the likes of Sandra and Jade. And you can take THAT, to the bank fellas. Good luck and be safe. Ill be back, same bat channel, same bat time lol.
    Do you have a contact for her she we could treat her like a queen.

  2. #6409

    One Last Thing

    I finally made senior member. And not by filling up the board with BS. I've put in quality reviews and took my time over the past four years putting some level of thought into my posts. You mongers better start sharing some UTRs with me now LOL.

  3. #6408

    Had to double back

    Quote Originally Posted by TTony  [View Original Post]
    So this is one of those reviews you hate to write because you don't want share. Ariella is a gem. Diamond in the rough. Very personable. Looks better in person than the pictures. I opted for HH for the hondo. Boy was I NOT disappointed. Has a set of tits that looks and feels incredible. She gives the best BJ I've had. Pu $$why was phenomenal. I don't want to sound like a captain, but damn fellas, she is the real deal. Sexy AF. Don't walk, run to this one. She is way up in Wesley Chapel, but its worth the drive and every penny. No drug use as far as I can see and she was very clean. As usual, (because you guys know I look better than you LOL) YMMV. DATY, BBBJ, CFS. Great body nice face. All you would want from a provider fellas. And no, I was not and am not being compensated for this glowing review. I will give a provider props when it's deserved. She's worth more than she charges tbh.
    I hardly ever double back on any provider, let alone in the same week, but I had to LOL. Treat this one good fellas, she's well worth the drive and donation. Very animated BBBJ. Hands were going all over in the right places, she really knows how to give head. She's very tight. Knows how to work that shit man. And I know for a fact guys are out here trying to get her out of this game because it's sooo good. My best guess is she'll be out the game soonish. Maybe not in the next few weeks, but this is one of chicks where some guy is going to throw some real money at her and try to lock it down. I'd prob try myself if I could LOL. She's a cool chick on top of being hot. Anyhow, I'm going to chill off for a while, don't see how it can get any better than her tho. I'd rank her up there with the likes of Sandra and Jade. And you can take THAT, to the bank fellas. Good luck and be safe. Ill be back, same bat channel, same bat time lol.

  4. #6407
    Senior Member


    Posts: 1888

    No Chocolate at that link

    No Chocolate at that link. Try again? Bill Ho.

    Quote Originally Posted by DrLickAClit2  [View Original Post]
    Sooo, I saw this one the other day.

    https://independent.com.tampa.listcr...post/37939451/

    We agreed to 150 for outcall. Pics are real, very attractive, good BBBJ, smelled great, very clean. I stuck my tounge deep in her pussy and sucked on her clit for like 10 minutes straight LOL. Not a rusher at all, good attitude. I will def repeat. Treat her well!

  5. #6406

    Sandra

    Which sandra you refering to? I like me some good anal. Have a link? Or PM is fine also.

    Quote Originally Posted by NeeditWantit  [View Original Post]
    It is a nice ass but I haven't ventured back there yet. I have to bring some ky next time so there are no excuses.

    Sandra is my anal gal. She has the coconut lotion handy and usually lubes up before we start. Makes for an easy entry after pussy fucking. I am worried that Crystal can't take the python dry. Even a seasoned vet like Sandra has a hard time sometimes.

  6. #6405

    Nope

    Quote Originally Posted by HaveSumClass  [View Original Post]
    Someone has been posting this all evening:

    https://escortalligator.com.tampa.li...post/37933355/

    Wonder if it's true?
    Not true. No arrests yesterday for prostitution. I was out hunting last night and saw basically nothing except the usual black "girls" of questionable gender.

    There were lots of police out and about last night, stopping a lot of cars.

    The dry spell continues.

  7. #6404

    Chocolate

    Sooo, I saw this one the other day.

    https://independent.com.tampa.listcr...post/37939451/

    We agreed to 150 for outcall. Pics are real, very attractive, good BBBJ, smelled great, very clean. I stuck my tounge deep in her pussy and sucked on her clit for like 10 minutes straight LOL. Not a rusher at all, good attitude. I will def repeat. Treat her well!

  8. #6403

    Reality is

    Quote Originally Posted by HaveSumClass  [View Original Post]
    Someone has been posting this all evening:

    https://escortalligator.com.tampa.li...post/37933355/

    Wonder if it's true?
    Law enforcement has stepped up its presence in hotel / incalls providers just read the board.

    It seems that private residence (more chance to be jumped in my opinion) and the kennedy blvd parlors are safe. I do wonder how across the bay in Pinellas is doing the same.

  9. #6402

    Cops

    Someone has been posting this all evening:

    https://escortalligator.com.tampa.li...post/37933355/

    Wonder if it's true?

  10. #6401

    I thought I linked it

    Quote Originally Posted by TTony  [View Original Post]
    So this is one of those reviews you hate to write because you don't want share. Ariella is a gem. Diamond in the rough. Very personable. Looks better in person than the pictures. I opted for HH for the hondo. Boy was I NOT disappointed. Has a set of tits that looks and feels incredible. She gives the best BJ I've had. Pu $$why was phenomenal. I don't want to sound like a captain, but damn fellas, she is the real deal. Sexy AF. Don't walk, run to this one. She is way up in Wesley Chapel, but its worth the drive and every penny. No drug use as far as I can see and she was very clean. As usual, (because you guys know I look better than you LOL) YMMV. DATY, BBBJ, CFS. Great body nice face. All you would want from a provider fellas. And no, I was not and am not being compensated for this glowing review. I will give a provider props when it's deserved. She's worth more than she charges tbh.
    Here is the link.

    https://escortalligator.com.tampa.li.../Wesley/chapel

  11. #6400

    I think she's goes by jazzy online

    Quote Originally Posted by TTony  [View Original Post]
    So this is one of those reviews you hate to write because you don't want share. Ariella is a gem. Diamond in the rough. Very personable. Looks better in person than the pictures. I opted for HH for the hondo. Boy was I NOT disappointed. Has a set of tits that looks and feels incredible. She gives the best BJ I've had. Pu $$why was phenomenal. I don't want to sound like a captain, but damn fellas, she is the real deal. Sexy AF. Don't walk, run to this one. She is way up in Wesley Chapel, but its worth the drive and every penny. No drug use as far as I can see and she was very clean. As usual, (because you guys know I look better than you LOL) YMMV. DATY, BBBJ, CFS. Great body nice face. All you would want from a provider fellas. And no, I was not and am not being compensated for this glowing review. I will give a provider props when it's deserved. She's worth more than she charges tbh.
    She goes by jazzy on the sites BTW FYI.

  12. #6399

    Sandra / Leah

    Sandra.

    Finally had the chance to see this beauty and what can I say is the reviews are right. Definitely one of the best in the area and I look forward to seeing her again.

    Lea.

    Once again Leah knows how to hit the spot she's definitely one of the most vanilla providers but great nonetheless. She's usually my go to as I enjoy the spinner type sometimes.

    https://www.eroticmonkey.ch/lea-escort-brandon-209088#erotic.

  13. #6398

    Ariella (Wesley Chapel)

    So this is one of those reviews you hate to write because you don't want share. Ariella is a gem. Diamond in the rough. Very personable. Looks better in person than the pictures. I opted for HH for the hondo. Boy was I NOT disappointed. Has a set of tits that looks and feels incredible. She gives the best BJ I've had. Pu $$why was phenomenal. I don't want to sound like a captain, but damn fellas, she is the real deal. Sexy AF. Don't walk, run to this one. She is way up in Wesley Chapel, but its worth the drive and every penny. No drug use as far as I can see and she was very clean. As usual, (because you guys know I look better than you LOL) YMMV. DATY, BBBJ, CFS. Great body nice face. All you would want from a provider fellas. And no, I was not and am not being compensated for this glowing review. I will give a provider props when it's deserved. She's worth more than she charges tbh.

  14. #6397

    Ashley

    Ashley was great at the Lamp. Tiny tits, tight pussy, she likes it from behind! I had no trouble setting up the time, no rush!

    https://escortalligator.com.tampa.li...7840450/Ashley

  15. #6396

    Diamond

    Is this girl still around? I wanted to see her a few years ago but she fell off the map. Was wondering if she went UTR.

    https://www.eroticmonkey.ch/diamond-escort-tampa-277768

+ Add Report
Page 1 of 428 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 51 101 ... LastLast

Posting Limitations

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
the velvet rooms


Page copy protected against web site content infringement by Copyscape